Od Istre do Boke Kotorske

Od Slavonije do Dalmacije

Od Međimurja do Srijema

Od Zagorja do Sandžaka

NEZAVISNA DRŽAVA HRVATSKA

 
[ Program internet radija “Krugoval” ]

 

NDH nije nikad kapitulirala pred jugo-srpskim okupatorom i pravno postoji još i danas!

Ovo vam jugo-srpski i bradati “istoričari” taje : Nezavisna Država Hrvatska nije pred okupatorima N.D.H. (partizanima i u partizane preobućenim četnicima) kapitulirala i zato pravno postoji još i danas!

Otkrivamo laž da je Poglavnik dr. Ante Pavelić “prodao” Dalmaciju Talijanima : to je već 1922 godine napravio srpski ministar Pašić u Kraljevini Jugoslaviji!

[
PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Srbi dokazivaju sami svoju laž o navodnim broju “srpski žrtava” u NDH!

Jugo-srpske brojke dokazuju tko je zbilja žrtva u II. Svijetskom Ratu : prema popisu 1931 i 1948 je bilo
1.024.000 Srba više a 1.230.000 Hrvata manje!

... U lažima su duge brade!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Genetičari potvrdili : Srbi su genetski Turci!

Srpski genetičari iz Instituta Vinča su biokemijski potvrdili 49% turskog haplotipa HG-2 u genetici Srba!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Srbi ukrali “svoj” grb i dvoglavnog orla od bizantske obitelji Palaiologos!

Otkrivena najveća srpska blamaža : ukrali su od bizantske obitelji Palaiologos grb i dvoglavnog orla a turski sultan Mahmud II. je Srbima dizajnirao njihovu zastavu!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Crnogorci svjedoće kako su Srpkinje uživale 500 godina pod Turcima!

Crnogorci svjedoće kako su Srpkinje uživale skoro 500 godina pod Turcima u prvoj bračnij noći i tako poboljšali genetiku takozvani Srba.

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Sandžak u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj!

O ovim šute domaći crveni izdajnici, četnički zlotvori a i takozvani "Bošnjaci" : Sandžak je bio na zahtjev Sandžaklija 6 mjeseci dio Nezavisne Države Hrvatske!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Otkrivamo srpsku laz da na Katedrali u Magdeburgu pise anti-hrvatski natpis!

Srbi i domaći izdajnici tvrde da na katedrali u Magdeburgu (Njemačka) piše “Nek nas Bog čuva od kuge, rata i Hrvata!”.

Kontaktirali smo propovjednika i povijestničara katedrale te crkvenjaka katedrale koji su nam potvrdili tu srpsku laž!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Šrbi ubili 80.000 Židova i jedan dio Roma u Srbiji i prepisali svoje zločine Nezavisnoj Državi Hrvatskoj!

Srbi su Hitleru prvi javili da je Srbija “judenfrei” (oslobođena od Židova) i ubila 80.000 nedužni Židova i jedan dio Roma i kasnije te žrtve prepisala Nezavisnoj Državi Hrvatskoj.

Pročitajte i dokumentacije prešućenog srpskog  antisemitizma :

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Trojedna Kraljevina  Hrvatska, Slavonija i Dalmacija je postajala duže nego Kraljevina Srbija!

Velikosrpski "istoričari" taje da je Srbija na Berlinskom  kongresu 1878. godine postala samostalna a tek 1882 kraljevina, to znaći 137. godina nakon Trojedne Kraljevine Hrvatske, Slavonije i Dalmacije a još više taje da je Srbija bila vazal Hrvatske!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Prema indijskoj svetoj knjigi Rig-Veda se o Hrvatima znade do
12.700 prije Krista!

Pročitajte sve o velikoj bogici Sarasvati i hrvatske Sarasvati-Ind civilizaciji te rano-hrvatske države [ Hurwurdu ],
[ Hurrwuhe-Mitanni ], [ Urartu ],
[ Huritsko kraljevstvo ], [ Harauvatija ]
i [ Chorasmija ]

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Šok za Srbe : Srpski vladari nisu bili Srbi!

Otkrivamo : navodna “srpska” dinastija Nemanjića je sve drugo bila, samo ne “srpska”!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Tko laže taj i krade!

Srbi kradu povijest hrvatski državica unutar Crvene Hrvatske [ DUKLJE ],
[ PAGANIJE ],[ ZAHUMLJA ] i
[ TRAVUNJE ].

 

Tko je zbilja bio crveni šumski bandit Tito?

Dali je lažni smrad Tito bio Joshua Ambroz Mayer ili Walter Weiss?

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Homo Balkanicus Primitivus protiv zdravog razuma
Hrvata!

Kako se velike “Hrvatine” bune svake godina protiv slavlja “Helloweena” a neznaju o poganstvu u svojoj kršćanskoj vjeri!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Srbi i Sorbi nemaju ništa zajedno!

Bezpovijesni Srbi su propali u pokušaju ukrasti Sorbima identitet i prisvojiti ga sebi. Genetika, vjera, jezik  i veksilologija dokazivaju da opet lažu!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Muslimanske milicije Nezavisne Države Hrvatske.

Procitajte sve o muslimanskoj miliciji u Foči, Goraždu, Sandžaku, Huskinoj legiji, miliciji Salke Ćatića i miliciji Muhameda Hadžiefendića.

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Njemačka Narodna Skupina i Einsatzstaffel u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj.

Pročitajte sve o Njemačkoj Narodnoj Skupini u NDH, Branimiru Altgayeru, filatelističkim izdanjima NNS i zloćin jugo-srpskog okupatora Nezavisne Države Hrvatske nad Nijemcima.

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Ovo vam taje domaće sluge bezpovijesni bradati “istoričara” :
Velikaya Horvatiya u dana
šnjoj Ukrajini, Poljskoj i Českoj!

Jeste čuli za tri hrvatske države “Bijelu Hrvatsku”, “Crvenu Hrvatsku” i “Karpatsku hrvatsku” na tlu današnje Ukrajine, Poljske i Česke?

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Srbi odgovorni za
17.000.000 mrtvih u
I. Svijetskom ratu!

Franz Ferdinand je htjeo preurediti dualnu “Austro-Ugarsku” monarhiju u trialnu “Austo-Ugarsku-Hrvatsku” pa je balkanski četnički divljak Gavrilo Prinicp dobio nalog da ga ubije.

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Srpkinja Sonja Biserko : “Cijela srpska povijest je laž!”

Sonja Biserko, predsjednica Helsinškog odbora Srbije potvrdila otovrenu tajnu : cijela srpska povijest je laž!

U lažima su duge brade!

[ PROČITAJ VIŠE ] [ SVE TEME ]

 

Lokalno izdanje : otok Hvar

Marke ovog izdanja pojavile su se 1970. godine. Dva pisma i jedan dio pisma sa četiri pretiska na jugoslavenskim markicama sa pretiskom kralja Petra II od 1 + 1: 0,25, 2 + 2: 0,50, 3 + 3: 1 i 4 + 4: 1,50 dinara, kao i tiskarska pogreška od 4 + 4: 1,50 dinara, gdje je ime otoka niže i gore navedena vrijednost, umjesto obrnuto.

Dio pisma prikaziva je jasni R-žig s umetnutim rukopisom br. 108 i ostaci adrese.

Godine 1968. prvi put se je na filatelističkom tržištu ponuđena serija pretisaka na markama Kraljevine Jugoslavije iz 1935. godine, na kojima se vidi jugo-srpski kralj Petar II. a za koje se je tvrdilo da su izdane na otoku Hvaru.

Na markama se vidi pečat "Hvar", no može se čitati i kao "Huar". Zato se u literaturi govori odmah o "pogrešnom pisanju" imena otoka Hvara. Izgleda da ti kritičari zaboravljaju da se, ovisno o odabranom fontu, slovo "v" malo razlikuje od slova "u" ili obrnuto! Zato se kritike ne mogu uzeti ozbiljno, da je to "pogrešno pisanje" imena otoka Hvara. Da je to onda "krajnji dokaz" krivotvorenja je apsurdno!

Osim naziva "Hvar" se vidi na markama i nova vrijednost : 10+10, 20+20, 30+30, 40+40, 50+50, 100+100, 250+250. Ne navodi se koja je valute novi vrijednosti. Ne znade se dali su to Dinari, Kune, Pfenningi ili Centi!

Marke se samo mogu naći na hrvatskoj poštanskoj dopisnici od 1 Kune te na pismu skupa sa hrvatskom doplatnoj marki u visini od 20 Kuna.

Pošto su te marke izdane na teritoriju Nezavisne Države Hrvatske ne može biti točno da se te marke deklariraju po nominali kao "Dinari" nego bi trebale biti "Kune". Dinari se nisu više od tri godine nisu koristili!

Pored gore navedenih maraka postoje i pretisci na jugoslavenskim zračnim poštanskim markama sa istom navodnom "greškom" u imenu "Hvar".

Kao drugi dokaz falsifikata tih maraka kritičari navode datum pečata tih pisama : 6.5.1944.

Na temelju zapisa u ratnom dnevniku OKW-a poznato je da na otoku Hvaru 24. travnja 1944. godine nisu vise bili njemački vojnici.

Oba ova problema, "u" problem i pogrešan datum u pečatu su dokaz kritičarima da su te marke napravili samo nepoznati poduzetnici dugo nakon rata.

Mi na to gledamo drugačije!

O korištenom fontu i sličnosit slova "u" i "v" smo već napisali.

Za nas su samo markice na pismima očigledne krivotvorine, ali zašto bi se i marke 10+10, 20+20, 30+30, 40+40, 50+50, 100+100, 250+250 po tim isto trebale smatrati lažnima nema nikakvog smisla.

Ako netko uzme naprimjer neku nekorištenu dopisnicu iz Nezavisne Države Hrvatske, nalijepi poštansku marku iz NDH i napravi sam neki pečat sa godinom 1946, onda taj falsifikat ne može biti dokaz da nikad nisu postojale marke iz Nezavisne Države Hrvatske od 1941-1945. godine. Naravno da ne, ali sa Hvar markama se to tako radi (ista stvar sa markama Korčule).

Ono što također govori protiv teze o fantazijskom izdanju jest činjenica da se u otisku ne spominje valuta.

Kada je fašistička Italija kapitulirala, hrvatske teritorije koje je okupirala Italija automatski su se vratile Nezavisnoj Državi Hrvatskoj. Valuta Nezavisne Države Hrvatske bila je Kuna i stoga je trebala biti na otisku "Kuna" ili skraćenica "Kn".

Vjerojatno kako bi izbjegli diplomatske probleme, odbacili su oznaku "Kuna", a otisak u Reichsmarku bio je zabranjen sa strane OKWa.

Posljeratno navodno fantazijsko izdanje nebi imalo tih problema a nominala u Kunama bi bilo normalnije nego bez valute.

 

 

10 + 10 Kuna (?)
na 0,50 Dinara.
Boja otiska : crna.

20 + 20 Kuna (?)
na 1 Dinara.
Boja otiska : crna.

30 + 30 Kuna (?)
na 10 Dinara.
Boja otiska : crna.

40 + 40 Kuna (?)
na 2 Dinara.
Boja otiska : crna.

50 + 50 Kuna (?)
na 2,50 Dinara.
Boja otiska : crna.

 

100 + 100 Kuna (?)
na 20 Dinara.
Boja otiska : crna.

250 + 250 Kuna (?)
na 30 Dinara.
Boja otiska : crna.

 

 

 

 

 

1 + 1 Kuna (?)
na 10 Dinara.
Boja otiska : crna.
Datum izdanja : 6.6.1944.

2 + 2 Kune (?)
na 15 Dinara.
Boja otiska : crna.
Datum izdanja : 6.6.1944.

3 + 3 Kune (?)
na 10 Dinara.
Boja otiska : crna.
Datum izdanja : 6.6.1944.

4 + 4 Kune (?)
na 15 Dinara.
Boja otiska : crna.
Datum izdanja : 6.6.1944.

 

 

 

 

 

Pročitaj više :

 

Izdanje I. emigracije 1934
Regularne poštanske marke Nezavisne Države Hrvatske : 1941
Regularne poštanske marke Nezavisne Države Hrvatske : 1942
Regularne poštanske marke Nezavisne Države Hrvatske : 1943
Regularne poštanske marke Nezavisne Države Hrvatske : 1944
Regularne poštanske marke Nezavisne Države Hrvatske : 1945
Lokalna izdanja :
- Banja Luka
- Belišće
- Boka Kotorska
- Brač
- Hvar
- Korčula
- Lastovo
- Međimurje
- Ugljan
- Rijeka / Kupa
- Sandžak
-
Šibenik
- Split
- Zadar
Biljegi općina i gradova :
- Banja Luka
- Bjelovar
- Derventa
- Dubrovnik
- Granešinska Dubrava
- Hrvatska Mitrovica
- Hrvatski Karlovci
- Karlovac
- Koprivnica
- Kustošija
- Nova Gradiška
- Osijek
- Petrovaradin
- Plehan
- Rajlovac
- Ruma
- Samobor
- Sarajevo
- Sinj
- Sisak
- Slavonski Brod
- Slavonska Požega
- Stara Pazova
- Stenjevec
- Sveta Klara
- Sveta Nedelja
- Šestine
- Tuzla
- Vinkovci
- Virovitica
- Vrapče
- Vrbovec
- Vukovar
- Zagreb
- Zemun

Taksene marke
Porezne marke
Obranbeni prirez
Trošarinski biljeg
Biljezi
Nacionalna Obrana
Sudski biljeg
Pristojba za putni fond
Izdanje za željeznicu
Izdanje katoličke crkve
Izdanje muslimanske zajednice
Traka za kontrolu poreza na promet
Izdanje za sport
Izdanje za monopol
Mirovinski fond
Mirovinska zaklada namještenika S.P.Ž.
Evropsko osiguranje
Marka zagrebačkog električkog tramvaja
Studentski fond
Reklamne marke
Marke Crvenog Križa
Marke Njemačke Narodne Skupine
Marke Njemačke Narodne Skupine za pristup SS diviziji “Princ Eugen”
Izdanje “Hitlerjugend”
Inselpost
Vojne marke
Doplatne marke
Fiskalne marke
Službene marke
Porto marke
Neizdane marke
Nepoznate marke
Alpenvorland Adria
Izdanja jugo-srpski okupatora Nezavisne Države Hrvatske
Izdanje vlade NDH u emigraciji
Sva druga izdanja emigracije Nezavisne Države Hrvatske
Izdanje "Republika Hrvatska" iz 1971. godine
Izdanje hrvatski Franjevaca
Izdanje australstog filatelističkog društva
Izdanja vojničke udruge" Handžar"
Izdanja HOSa
Fantazijska izdanja

Izložba : Borba ujedine Evropa na istoku

Poštanski troškovi
Pošta u radnim logorima
Pečati NDH

Karl Seizinger

[Hvar]

 Flag Counter

[ Otisak ] [ Izjava o privatnosti ]

Ova stranica koristi kolačiće. Ako i dalje ostanete na ovoj stranici, prihvaćate našu upotrebu kolači?a.

Privatnost OK